Analitica
Serviciile de comunicații digitale oferă acces la baze de date mari care, analizate prin intermediul sistemelor ANALITICE, oferă posibilitatea de a răspunde mai bine clienților și partenerilor dumneavoastră. Utilizând sistemele ANALITICE în strategia dumneavoastră de comunicare:

  1. Obțineți o viziune completă asupra clienților pe canale;
  2. Deveniți mai proactivi și mai eficienți;
  3. Vă personaliza angajamentele de marketing și clienți;
  4. Vă eficientizați strategiile media sociale;
  5. Vă angajați clienții în timp real;
  6. Vizualizați succesul în cadrul întreprinderii;
  7. Tratați datelor ca un bun strategic.

Datele colectate sunt esențiale în analiza statistică, care la rândul ei este esențială pentru luarea deciziilor. Luarea deciziilor este procesul critic care face sau încalcă obiectivele unei companii. O ușoară greșeală sau un factor trecător poate întârzia o decizie și poate chiar să pună blocheze planul de afaceri.

Pentru cei care caută o mai bună înțelegere a cerințelor clienților și partenerilor, ETL Business Plus sugerează:

  1. Analiza de marketing:
    • Optimizarea sistemelor de căutare (SEO);
    • Plata pre clic;
    • Analiza conversiilor și planificarea obiectivelor;
    • Prognoza & Analiză;
    • Monitorizare și raportare;
  2. Monitorizarea activitate social-media;
  3. Analiza tehnică:
    • Studiul utilizatorilor;
    • Experiența utilizatorilor;
    • Experiență multi-canal.

Imaginația ar trebui să fie singura dumneavoastră barieră în utilizarea serviciilor ANALITICE ETL Business Plus.